Fantasilös.

Idag har jag klarat av ännu ett möte i Svensta, denna gång på Miroi. Den nya coachen verkar vara väldigt bra, tur! Ska ha möte igen nästa fredag, ska försöka få mig en praktikplats! Så de ska bland annat checkas av på fredag! Wihoo! :)

Ska strax bege mig mot Sofie, sen blir det Bölåsen efter det och film med Jenny! Jäkla trevlans! Ace Ventura blir det till och med. Sä jäkla bra ju!

Fan, skulle ha sökt en massa information om Skottland, men som vanligt lyckas jag ju göra något annat vid datorn istället. Haha! Facebook fan distraherade mig, jäkla typiskt! Aja, de hinns ju. Ska ju bara kolla upp lite priser å så! Hihi!

Även så tog jag fram kameran och försökte vara kreativ. Gick väl sådär, ingen mästerfotograf direkt haha!
Här kommer några bilder i alla fall:


   


    


    


Nä nu måste ja ringa och tjata lite på Sofie, känner att mitt tidschema börjar bli lite pressat!


Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Micke

skottland? varför?

2010-09-15 @ 18:12:31
Postat av: Myself

Jo för att jag å Sofie vill dit, på weekendresa! De va de eller Irland. Och Irland vill man ju ta en längre resa till, så de får bli skottland! :)

2010-09-15 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0