Feeling better actually.

Mår fan mycket bättre nu! Antar att jag lurar mig själv lite nu, eller ja, ipren lurar mig. Tog en ipren för en timma sen kanske och mår faktiskt mycket bättre nu. Till och med nackvärken verkar har avtagit lite.. Skönt..

Har precis ätit, och jag ska tala om att det var jävligt gott! Potatisgratäng med stekt älgkött och vitlökssmör. Och sallad då med feta, gurka, tomat och ruccolasallad. MYCKET gott! Även så var det älgkött från älgen som min bror så fint fällde i början av veckan, lite segt var de kanske, men gott!

Nu blire en dusch på det här så jag får känna mig lite fräsch också! Synd att ja inte har fått mitt nya schampoo än som luktar så grymt gott.. Men klart, finns väl nå schampoo här hemma som ja kan ta å.. Haha!

Har haft en skum känsla i kroppen hela dagen, vette fan vad det är, måste ha drömt nånting konstigt.. För jag kan fan inte sätta fingret på vad det är som framkallar den där känslan. Lite obehagskänsla/ågestkänsla ungefär.. Not cool.

Näe, nu måste jag in och duscha medans de finns varmvatten! Kanske orkar skriva nåt mer senare..




Hmm?



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0