Girl's night out.

Ajjemen! Blir middag i stan om någon timma. Med Sofie, Frank, Tommie och Sonja.. Girls night out alltså! Hoppas på utgång efter det, är ju så grymt taggad på krogen. G3!!!!!!!

Har varit på djurens dag idag också med Sofie och Josefin, mycket trevligt och många söta djur. Även att jag gick och kollade på de hemlösa katterna och hittade Felicia där. En katt som var på katthemmet då jag praktiserade där, det var 2008. Den katten är så otroligt go, fy faan vad jag bara ville ta med henne hem! Lilla gosekatten! Men kan ju inte de :( Måste verkligen hitta ett jobb nu så ja kan skaffa eget boende så kan ja ta hem lilla Felicia om hon inte fått ett hem än då. För henne vill ja ha!!


Nä nu måste jag hoppa in i duschen så ja får mig en öl någon gång!



Felicia 2008, då jag hade praktik på Jämtkatten.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0