Gossip girl.

Åh vilken serienörd jag är alltså! But i likey like it! Skönt att ägna sig åt seriernas intriger istället för de som cirkulerar i Oviken, right? Haha! Ska se senaste avsnittet av True blood, som även är det sista avsnittet för säsongen, buhu! Alltid så spännande avslut på avsnittet så man blir bara frustrerad över att behöva vänta en vecka till nästa, så hur fan ska de gå nu när de är säsongsavslutning då?!

Även så såg jag att Gossip girls senaste säsong, nr 4 i ordningen, släpper sitt första avsnitt inatt. Dåligt nöjd! Då vet jag vad jag ska göra imorgon så fort jag kommer hem, hihi! Det avslutet var ju grymt spännande i förra säsongen, har för mig att en viss mr. hot guy blev skjuten, not cool!

ÄVEN, så startar Säsong 7 av både Greys anatomy och Desperate housewives igång nu i september. Greys den 23 och Desperate den 26. Jag kommer fan ha fullt upp! Niiiice! Jävla skönt de är att kolla på lite serieavsnitt när man ändå int har nå annat för sig! I LIKEY LIKE IT!

Nämen så att, nu jäklar blire true blood för hela slanten! Sen bums i säng! Upp tila imårn!


 
Gossip girl.                 True blood.


Detta har jag framför mig, lite smånyfiken faktiskt, haha:

Gossip girl season 4 promo

True blood season finale promo

Greys anatomy season 7 promo

Desperate housewives season 7 promo


Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0