Hot irish men.

Har sett Brüno ikväll, alltså vilken sjuk filmjävel, kunde inte låta bli att bli lite äcklad ibland. Men eloge till Sacha Baron Cohen som lyckas göra den rollen, han e ju rätt grym på de!

Även så startade jag igång Boondock saints, orkade dock inte se hela.. Men den e bra, jäävligt bra. Och jag älskar låten, den typiska irländska låten som spelas i början av filmen. Den ger en sån härlig feeling.. Sen bröderna där, fan dom e int så pjåkiga hell, dom e fan rätt snygga! Sen den irländska dialekten på de, mmhh mmhh! Fulländat! Hehe! Nä nu får de fan bli en tripp till Irland, vill verkligen dit. Sitta och dricka öl på en pub och höra den där härliga dialekten, me want to! Sen naturen, så jäkla fin natur! Ååh!

Nä nu äre sovtajm för mig, är riktigt trött, och huvudet bultar och bankar, har haft skallebank mest hela dagen!
Så nu är det bäst jag ger upp den här dagen och hoppas på en bättre imorgon! Godnatt!


Puss hej!



In Nomeni, Patri Et Fili, Spiritus Sancti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0