I could really use a wish right now.


What have i done? What have i done again? What have i done some more? What have i continued to do?


Och här sitter jag och är vaken, för ovanlighetens skull. Well, ehh skoj.. Tror jag snart ska krypa ner i sängen och lösa sudoku eller nåt så ja blir trött. Vill int sitta uppe hela natten sen sova hela dagen imorgon, huvva nej!

Är förbryllad, en aning.. Lite förvirrad, kanske därför ja int kan sova, haha! Usch ja tänker för mycket jämt om allt.. Sluta tänk kvinna! 

Var på bolaget idag i alla fall och handlade en låda öl som jag och Sofie ska dela på.. Får se om de blir någon bilåkning och öl på lördag då, Great lake run! Hade fan varit kul de, härligt att bara åka lite bil, och sen öl på de, weeii! Får se om man hittar någon chaufför då bara, kan ju va en fördel kanske. Well I hope so! 

Även så har jag umgåtts med Fröken Kandel hela dagen idag, de har varit väldans trevligt, va ju till svensta där, då besöket på bolaget ägde rum, sen hann vi faktiskt med dollar och pizza på Draupner också. Göttans! Även att vi tjuvlånade Lennarts fet mercha till Svensta, vet inte om Lennart var lika förtjust i de tilltaget som vi var, men de gick då fint ändå! Den verkar då gå riktigt bra den bilen! :) Väl tillbaka blev ja kvar i Bölåsen där vi lekte lite med vovvarna och myste lite med kattbäbisarna, sen blev de lite Grey's maraton, då även Lennart joinade oss i soffan! Trevlig kväll!

Så nu funderade ja på om jag skulle sett en film, men ja kommer bli uppe så jävla sent då, så nää, ska fan bli sängen istället. Kom på ja håller ju på med en sån här  "skraptavla", sån man brukade göra när man va liten. De e väl rätt kul om man är i rätt sinnesstämmning för å göra de, kan inte riktigt minnas att de va så jäkla smått å svårt när man va liten hell.. Haha! 

De här motivet håller ja på med:


Har då inte hunnit såhär långt på min dock, haha!
 
Nä kanske dags att gå och skrapa då kanske! Haha!

Godnatt!


Puss hej!

 
Älskar den här låten!
 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0