Saturday night live.

Ååhej åhå! Kl är fasen snart 3, det är lördagskväll, och jag är nykter.. Och hur känns det egentligen?! Jo faktiskt, känns det helt okej! För jag slipper den där lömska bakfyllan imorgon, och det är jag otroligt tacksam för! Men ska nog kanske svulla lite pizza imorgon med Sofie ändå, så vi får låtsas att vi e bakis, för när man e bakis är de helt okej att äta sånt.. :) 

Har sett 3 filmer ikväll, på rad.. PÅ RAD! De är fan lite ansträngade ändå de, man blir lite lej i längden.. Plus att två av dem har ja sett förut.. Närmare bestämt, Grown ups har ja sett 3-4 ggr redan (och FORTFARANDE inte tröttnat, hihi) och clash of the titans har ja sett säkert 4 ggr också, men den har ja dock tröttnat på.. Sen blev de shooter, den vet ja int riktigt om ja sett, tror de i alla fall.. Men orkade inte titta så läste tidningen istället.. Sen blev de ett jävla svullande, chips, lite mer chips, popcorn och godis! Snacka om att ja har ont i magen i alla fall..

Varit lite chaffis ikväll också. Skjutsade ner min bror till Myrviken, sen följde ja med Sofie när hon skjutsade sina två äldsta bröder på nå kalas bortanför Gärdsta. Sen blev vi kvar i Brattåsen på film där.. Sen blev ja återigen chaffis, till Vigge och sen hämta bror i Svensta då han lyckats hamna på Draupner..

Även att de var 1,5 minus ute när ja skulle åka efter filmtittningen. Frost på rutorna också minsann, så blev till att premiär skrapa rutorna då! Var jäkla nojig att de skulle va halt på vägen också då min brors bil är Mr Jag-vill-av-vägen-för-minsta-lilla-grej typ.. Känns så i alla fall.. Men de gick fint! Men lär ju inte vara långt kvar till snön heller, den har ju redan uppenbarat sig i Klövsjö.. Hoppas den kommer snart så man slipper regnhelvetet.. Snön är mysig.. Synd den är så kall bara..

Tänk va galen man blir på folk ibland! Grrrrr, så irriterad så man håller på å kreverar! Men men, de finns väl alltid någon som retar gallfeber på en. That's life.. typ... Bläää!

Nä, känner mig som en jävla PMS kärring nu, och så är ju inte ens fallet.. Haha! Kanske dags för tant att sova, tror nästan de.. Tant vill ju ändå helst vakna innan kl 12 imorgon, vilket tant redan nu känner aldrig kommer inträffa, även om tant försöker vara positiv.. Hoppet är ju det sista som lämnar människan sägs det.. Jaja, väntar mig en väckning och utskällning av Sofie imorgon efter kl 12..

Nä uscha, nu är kl snart halv 4.. Starta paniken! Nu ska ja fan spurta till sängen och mysa ner mig under täcket och krama kudden.. Nå bättre alternativ fanns de inte, tror int min lilla misse Kito uppskattar att ja ska försöka ligga och krama om honom.. Han e gosig, men inte så gosig..

Förresten, almost forget..

En vän på facebook hade lagt upp en länk till en blogg.. En tjej vid namn Ullrika som skrivit det, och de hon skriver, är så jävla sant också.. Sverige verkar ju helt åt helvete nu.. Och man blir inte annat än förbannad.. Huvva! Jag håller i alla fall med henne! Se här, läs även kommentarerna vet ja: Om masspsykosen i Sverige.    

 
Nä, som sagt! Varmt täcke var de ja.. Natti!


Puss hej!
 

  

Sofie min bästaste bästa vän, vad skulle ja göra utan dig tro?! I have no fucking idea! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0