Sunday.. Again..

Tänka sig vad veckorna går snabbt! Hela året har ju gått fort som satan, tycker de känns som det var nyår förra månaden. Lite läskigt faktiskt.. De e fan snart jul och nyår igen! Jag har svårt att ta in det, de e ju fan sjukt vad tiden har flygit iväg..

Undra om de var så att nyårskvällen formade hela året? Maybe, hela året har känns lite kaosartat då och då, de har gått som en röd tråd genom hela året.. 2010 har varit ett konstigt år, ett jäkligt skumt år.. Sen började ju de åt helvete också.. 2011 borde ju bara kunna bli bättre då, får jag hoppas i alla fall!

Nä som sagt, söndag igen.. Tyckte nyss det var söndag, men well, man skall aldrig sluta försvånas! Så vad händer denna söndag då mån tro? Lite tvättande står på schemat.. Sen skulle ja ha bäddat nytt i sängen, de har ja fan sagt i en vecka nu, men glömt bort det varenda gång ja haft tid för de.. Sen kolla till ligistankan Hector och hans lilla fruga å, så dom int gjort nå hyss! Haha! Byta vatten åt Zigge måste jag också göra.. OCH sen ska jag banne mig lära mig pianolåten som ja traglar på!

De e såhär att ja hittade klipp på youtube, där folk lär ut olika låtar.. Så jävla kul, men svårt! Just nu tragglar jag med River flows in you.. Jag kan en liten bit nu i alla fall! Hihi! Här är klippet: How to play river flows in you on piano.

Nä, ska nog sätta igång med lite pianoträning nu medans jag verkligen känner för det! Sen tar ja itu med resten av sysslorna! :)

Förresten, ni MÅSTE höra den här killen, han är helt outstadning på gitarr.. Och han är bara 14 år.. Jag är helt såld.. LOVE IT! Lyssna här (Btw, ni MÅSTE kolla dom andra klippen med han också): Pirates Of The Caribbean - Sungha Jung

Nä nu, hej piano!



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0