Valvakan.

Shit, vad jag är dåligt insatt i politiken, helt sjukt. Lite synd, för jag skulle gärna vilja vara mer insatt och faktiskt veta vad jag skulle vilja rösta på. Var och röstade idag, blev en blank liten lapp.. Ska fan råplugga så ja har full koll till nästa val, haha! Ändå fast jag är så sjukt dåligt insatt så sitter jag och kollar valvakan, och tycker faktiskt att det är intressant. Är lite förvånad över mig själv! Haha!

Nä fy fasen va slö jag har varit, heela dagen! En skvätt bakis alltså. Men fy fan va kul de va igår! Började på Bishop Arms och käkade lite mat, oxfilé toast och en kall en öl! Sen vidare på paus där vi drack goda drinkar, sen avslut på G3 med fler drinkar och öl! Mums! Skitkul va de ju, men därför man mår som man mår. Även att ja gick utan skor från G3 till Milko, för ja hade så ont i fötterna! Haha!

Nä somnade säkert mellan 4-5 imorse, och vaknade 9. Så är typ död nu, och ändå fastnar jag vid tvn.. Blir int riktigt klok på mig själv..

Nä nu måste ja springa till tvn igen, är lite för nyfiken för att kunna stanna kvar här! Hihi!



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0