Vampire diaries.

Men fy fan vilket jäkla första avsnitt på andra säsongen av Vampire diaries. Skit spännande! Vill se nästa avsnitt NU! Men på fredag kan jag nog se andra avsnittet så behöver inte vänta såå länge då! Tur.. Nä, de va fan ett bra avsnitt, hände nånting hela tiden!

Hmm, fan då. Kom ju på, ska vara på möte i Svensta kl 10 imorgon ju, så kanske dags att sova då. Må ju kliva upp halv nio då i alla fall, göra sig klar och sen åka vid 9 och hämta upp Lena. Ååh vad jag kände för att ja vill ha en lååång sovmorgon istället! ;)

Har bestämt mig för att avsäga mig pluggningen. Jag har helt enkelt ingen självdiciplin. Kan verkligen inte plugga på distans, får nog ta och plugga i stan sen eller något så jag kan få sitta på riktiga lektioner. För att sitta hemma funkar då inte, tvn och datorn distraherar mig för mycket. Men aja, skönt att avsäga sig det i alla fall, slipper jag ha dåligt samvete! Haha!

Ska försöka hitta mig en utbildning som jag verkligen vill gå, där jag utbildar mig till ett yrke som jag verkligen vill hålla på med. Ett yrke där jag varje dag kan kliva upp på morgonen och se fram emot min arbetsdag. Jag vill verkligen ha ett yrke som jag tycker är kul, jag vill inte utbilda mig till något bara för att.. Utan ska de va så ska de! Just nu står det mellan Etologi - och djurskydd eller huddagisutbildning. Jag är för osäker på båda för att bara kunna välja någon sådär. Ska kolla lite mer på utbildningar och se om det finns något mer jag skulle tycka va kul. Skulle och ha kollat med Miroi om man skulle kunna fixa någon praktik på något hunddagis, så man får se hur det går till, hur arbetsdagarna ser ut. Skulle ju vara skitkul de!


Nä men nu äre fan läggdags för mig om ja ska kunna ta mig upp imorgon! Så godnatt!




Vampire diaries.


Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0