Ååwhh..

Jävla skitspel, skrämmer skiten ur mig sådär.. Sen äre svårt å, kommer då aldrig klara igenom en hel bana själv.. Ändå kan ja int låta bli att spela de, tror varenda gång att ja ska klara igenom banhelvetet..

Daaamn you Natzi Zombies!

Såå, va händer imorgon då tro? Inte mycket vad jag vet iaf.. Var ju tänkt att jag skulle följa med Josefin till staden, men blev int så iaf.. Såå, ska väl hälsa på Sofie på dagiset en sväng tro ja, sen kanske baka nånting hemma, eller nörda Zombiespel? Well, vem vet.. Morgondagens humör avgör.. Ska iaf hälsa på Hector en liten vända, hann inte med det ikväll.. Får se va han och frugan hans har för sig där uppi stallet.. Busankor..

Nä fasen, klockan är ett och ja borde sova nu, åtminstone ligga i sängen.. Ska slänga ihop en mini fruktsallad innan ja lägger mig iaf tänkte ja, e som hungrig.. Småäter så inni nu när nikotinet försvann! Lika bra att småäta frukt på en gång då istället för godis..

Nää, som sagt.. Sovtajm!

   
Call of duty world at war: Natzi Zombies.


Visst fasen är dom läskiga??
Men måste ju erkänna, spelet e ju bra spännande, och nervklen blir man! :)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0