Trött, tröttare, jag.

Fy fan så slö ja är nu, huvvaligen! Har knappt sovit något inatt, sov så sjukt dåligt.. Sen skulle ja börja jobba halv sju, vaknade tio över sex och fick panik!! Skyndade iväg på jobbet och kom dit först, lite tidigt faktiskt.. Men bättre för tidigt än för sent då! Har haft en bra jobbag i övrigt, alltid lika skoj! :)

Däremot har jag fått så ont i Ryggen/Svanken.. Funderade om de va träningsvärk, men nä, värken i svanken har nog funnits där lite längre.. Tror de är lyften på dagis som säkert spökar lite.. Inser att ja lutar mig bakåt så mycket när ja håller barnen i famnen.. Sen så gör jag säkert helt fel när ja lyfter å, så är alldeles säkert därför! :P

Nä nu ska jag nog gå och lägga mig i sängen och vila en sväng å kik på tv, vila min stackars ömma kropp (Träningsvärk som fan) så får vi se om jag kanske orkar med en cykeltur sen.. Men de e bra tveksamt!


Sunshine!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: J

hoppas du kör dubbat ;)

2011-03-16 @ 16:17:09
Postat av: Moi.

Haha nä gör ju int de, därför ja int vet om ja vågar ;)

2011-03-16 @ 17:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0