Söta bebiskläder.

Jahapp, kunde då fan inte låta bli å handla nåt bebisplagg till.. Byxor å body vart det denna gång från filur.se, i strl. 50. Så man har nåt å packa med till BB :)
Har sett byxorna där förut men på nån annan sida och dom är tydligen gjort för prematura och små barn och fanns då bara upp till strl. 44.. men nu hittade jag ju dom äntligen i strl. 50 :) Sen e de ju frågan då va de e för strl på bebben när den tittar ut, men tror inte att den blir nå hemskt stor så strl 50 borde ju inte bli för litet iaf!  :P
 
Byxorna va ju så söta, synd bara att de inte fanns nåt annat färgalternativ än blå och rosa.. Tog ett par blå, känns ju liiite mer neutralt än rosa!
 
Men nu ska jag då inte handla nå mer kläder förrän plutten e ute, så man får si va de e för en liten buse där inne.. Pojke eller flicka, ja vem vet, ja e så nyfiken !! Men snart så! :)
 
Sitt å hänger på verkstan nu, helt tokslut i huvet, ska snart bege mig hemåt å plocka ihop lite rat som ja ska iväg å slänga sen.. Eller jag kanske gör det imåra istället, känner mig otroligt lat idag..
 
Slänger upp nån bild på småkläderna här å då innan ja går :)
 
Småbyxorna från Fixoni/Little bee, strl. 50
 
Och en enkel vit body från name it, strl. 50
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0