I say brrrr, it's cold in here!

Fy fasen va kallt de va inne i huset här hemma nu, fryser som fan om händerna! Brrrr! Tycker inte om kylan sådär värst mycket, men fan va ja vill att snön ska komma nu! Myyyys ju!

Tänk er, alldeles stjärnklart ute och fullmåne, sen ginstrande snö på det. Fan va fint det är! Då är de skönt att köra bil och vrida på volymen på max! Kanske nåt av de bästa man kan göra om man vill rensa skallen lite.. En promenad i månskenet funkar väl de å! Haha!

Jag saknar Sigman, min kära vapendragare. Min älskade "lilla" bil! Tänk va många äventyr El Sigmo var med på i vintras, fan, ja å El Sigmo var ut på nå skoj mest hela tiden! Och förra sommaren med för den delen, åka åka biil mest hejle tiiia! De va tider de! Nu står ju bara stackarn ute på gårn och ser ledsen ut.. Och inget ja kan göra åt det just nu heller. Han har sått i 7-8 månader nu, uscha! :( Nää, Bring my car back to life! Helst nyss! 

 
Nä nu snart blire nog ett besök hos Sofie i Oviken, har inte träffat henne sedan i lördags vilket känns jäkligt konstigt! Haha! Så vi får väl ta å snacka lite skit å bara va, dricka en kopp kaffe kanske! :) Så häärligt!

Nä nu orkar inte jag skriva nåt mer här, för vet inte riktigt vad jag vill skriva om! Så hörs senare istället!


My lovely El-Sigmo.


Åh.


Saknar å köra den ju!



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0