Desperate housewives.

Oh yes, nu har den 7:e säsongen börjat för desperate housewives, så ska se det första avsnittet nu på en gång! Serienörden har talat!! Hihi!

Orkar inte berätta om föreläsningen nu heller, så gör det imorgon när ja sett andra och sista delen av föreläsningen. 10-16 imorgon också, samma tid, samma kanal.. Och min stackars rumpa kommer får lida imorgon också, helvetiskt ohärliga stolar dom har där i alla fall, inte nådigt alls.. Jag satt nog och vred på mig och bytte position under hela föreläsningen idag.. Haha, fy fan!

Jahapp, var de ingen som höll tummarna för att ja skulle få vinna en liten slant på bilbingon?! Vann ju inte ett piss, jäkligt surt.. Var ett nr ifrån när de va någon tusenlapp i potten, på tvåraders.. Nr 19, saknades.. Men inte fan kom de heller, nä de kom int förrän de va full bricka (treraders) som gällde.. Tack gud, tack så jävla mycket!

Nä nu ska jag se det där serieavsnittet som sagt, innan de blir på tok för sent.. Upp tila imöra, närmare bestämt kl 8, hur ska ja lyckas med den bedriften?! :)



Puss hej!





Fan, ja kommer på mig själv med att ja känner mig ensam,
trotts att jag inte är det.. Hur kommer det sig egentligen?
Varför är det så? Känner en stark känsla av att nånting saknas..
Men vad? I hate it..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0