Dreamcatcher.

Ligger i soffan och kollar på drömfångaren av Stephen King. Lite småäcklig med sina jävla snigellinkande aliens. Snigel med en käft full av sylvassa tänder, mysiiigt! Filmen börjar bra sen spårar de nästan ur lite, sen går den ihop sig igen. Är väl snart slut, så då blire sängen för mig..

Vad fan ska man göra imorgon då, blir nog bara å ligga hemma och vila upp mig, även om ja känner mig hyfsat nu. Får börja ränna lite på måndag igen istället. På tisdag har jag massage inbokat också, fy faaan va skönt!

Jag och Sofie kanske ska boka en tatueringstid på måndag också, fy fan så kul! Får se när man ska sätta tid för tatuering då, i början av 2011 kanske? Eller December, well, vi får se! Hehe! Får hoppas paketen mina kommer på måndag å, längtar som en tok efter dom ju!

På fredags ska vi försöka dra till stan, gå och käka middag någonstans och sen gå på paus och ta en drink tänkte vi, kan ju va riktigt mysigt! Vill på korgen också! Kanske ska ta de i samma veva å, får se! Sen skulle man hunnit med bilbingo å då, men de får väl bli lördag eller söndag då! KUL!

Nä, nu slutar ja å skriva för nu börjar nog filmen strax igen!


Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0