HIMYM.

Jajjemen, idag har How i met your mothers nya säsong kommit ut, wihoo! Dåligt nöjd, ska skynda mig att kolla på avsnittet nu, är riktigt nyfiken. Serien är ju så jävla grym!

Även så kom andra avsnittet av Gossip girl ut idag, så det ska jag också se, då förra veckans avsnitt lämnade en hel del frågetecken som man vill ska redas ut! Haha fan vilken serienörd jag är, men well, blir så när man är arbetslös och inte har mycket annat att göra på dagarna, då börjar man följa för många serier! Men visst är det härligt med serier? Tänk om det inte skulle finnas serier, hemska tanke!


Nä nu blire serietittning. Sen blire banne mig bums i säng!




How I Met Your Mother.



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0