Fan det går bra nu!

Yeah! Faktiskt, otippat nog..

Fick lönespec idag också!!! :)
Japp, det går bra nu... Haha

Nu sitter jag här litte solo i lägenheten!
Men har laddat upp med en massa onyttig nödproviant.
Nu jäklar ska jag slöa... slöa slöa slöööaaa!

Datorn är ju tillbaka också, kanske rätt uppenbart
eftersom jag sitter i lägenheten och skriver blogg... :)

Japp, 36 dagar kvar alltså... Sweeeet!!
Sen sitter man på arlanda! Tiden går sjukt snabbt ju!

Nu väntar jag på att mor min ska ringa, hoppas hon ringer snart!
Jag skulle nog behövt flytta datorn till vardagsrumsbordet...
Just nu sitter jag inträngd vid databordet vid sovalkoven...

Näe.. Kanske man skulle ha använt sig lite av den onyttiga nödprovianten ^^
Bestående av lite chips, dricka och annat sånt där gött! Hehe...


Hejda gottfolk!

I miss you very very very very very very much!!!
Hahaha


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0