Jag är på bra humör idag!

Ja tänka sig, det är jag faktiskt :)

Saker och ting känns lättare, kanske kanske kanske det börjar ordna upp sig någorlunda. Men nu ska jag inte hoppas för mycket här, men kanske haha.

Fan vad skönt det skulle vara om jag skulle klara uppkörningen i November, det skulle vara guld värt! Ett stort problem som försvann från min stackars överbelastade hjärna (som förresten aldrig gör något vettigt nu för tiden).
Jag har så mycket dötid så jag tänker egentligen aldrig på något vettigt, bara grubblar över saker som inte är värda att grubbla över egentligen. Eller ja, det enda vettiga i nuläget är väl det här med jobb.. Och uppkörningen då, men annars är det bara småsaker.


Nu sitter jag och väntar på att Helene ska ringa :)
Aaaah, jag vill hälsa på henne nuuuu! Fan, måste börja klura ut när jag kan göra det också :)

Vill tillbaka till Turkiet också, det börjar bli så kallt här nu, var ut och vände för ett litet tag sen och min stackars bil hade blivit täckt av frost :/ Jag vill ha VÄRME!! Åh, skulle vara så härligt, så avslappnande att få komma bort ett tag.. Igen :)

Jag vill dit runt den 27-28 December, med Helene, och stanna i 2 veckor. Vill fira nyår där, låter väldigt roligt och intressant att fira nyår i ett annat land! Konstaterade då att eftersom Turkiet ligger en timme före tidmässigt så kan vi ju fira nyår 2 ggr, en gång i Turkisk tid och en i Svensk tid, dubbelt så kul :) Men får se hur allt löser sig med jobb och pengar först. Men jag är så jäkla envis så ska nog kunna ordna de också, det löser sig! 


Ska verkligen försöka gå och lägga mig i vettig tid, tjaaa, vettig tid kanske redan passerat nu, men vettig tid för mig är väl kanske runt 2 tiden :) 

Om det skulle råka vara någon stackare som faktiskt läser min blogg så får du/ni gärna kommentera :) Vore ju lite trevligt då jag aldrig får några kommentarer hahaha :) 
Sen spelar det ju egentligen ingen roll om det visar sig att ingen läser, jag skriver och är glad ändå, det är ju skönt att bara kunna sätta sig ner och skriva av sig lite om vad som hänt under dagen eller liknande!

Nej nu ska jag gå! 

Tack och hej för mig, Godnatt! 


I don't wanna wait no more!!!

Yeah!! I miss you jätte mycket ;) Haha 




                  Så förbannat vackert att det faktiskt gör ont! 
                        Bild från Turkiet 3 September 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0