soon you said?

Jahapp, snart och snart.
Man kan säga att jag snart åker till Turkeey.. den 27 Mars. Det är ju inte alls så lång tid kvar, men det känns så. Känns som en EVIGHET! :(

Vill träffa min älskling nuuu! Va fan, tidjävel. Kan väl ta och skynda på lite grann. Sedan när jag är där, då jävlar blir jag förbannad om tiden plötsligt får för sig att gå fort. Då blir det inte nådigt! Kommer inte vilja åka hem, jag kommer fan bli kvar där jag!

Om 1 timme och 30 min får jag gå hem, fan va skönt!
Vill hem till Välje, men min syster har tydligen fått magsjuka, så förbannat jävla typiskt! Vet inte om jag vågar chansa och åka hem ändå. Skulle behöva åka hem ju.

Näe, jag orkar inte riktigt skriva någonting heller. Tappade motivationen totalt nu...



vill vara hos dig nu!


Puss Hej!

31 dagar kvar...


You and Me Sevgilim!


I don't wanna wait no more!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0