Tills vi möts igen sitter jag och räknar dar... Bara 2 veckor kvar...

Fredag den 13:e...
Trodde faktiskt min dag skulle gå åt helvete redan runt 7 tiden.
Vaknade 06.45 imorse, och måste gå ut till bussen 07.00.
På med kläder och smink, borsta håret så gott det går och spraya. Sen fick jag kuta så gott det gick!
Bussen stod vid hållplatsen då, skulle vart påväg att åka men väntade på mig. Väldigt snällt :)
Annara brukar dom strunta i det och bara åka ifrån en.

Så det gick bra ändå, men höll på att gå illa då med andra ord. Så jag hoppas på en bra dag idag!

Är så otroligt trött, ska sova länge imorgon i alla fall.. För idag är det FREDAAAG! :) Det betyder, HELG!!! :) Satan så skönt.

Om 2 min ska jag logga in också, hoppas verkligen denna dag kommer gå fort!!



Jag saknar min Danni så mycket!



Puss hej!


You and Me Sevgilim!

14 Dagar kvar...

I don't wanna wait no more!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0