Bakis dag..

Jo jo blev två-dagars denna helg.. Känns som jag kunde ha skippat en av dagarna.. Jag hatar att ha ångest efter en fylla, det är så förbannat jobbigt.. De är då man tänker att man ALDRIG ska dricka igen.. OCH idag har jag fanimej ångest.. För lite olika saker som kan ha hänt under kvällen igår.. Saker man sagt, som man kunde ha hållt käften om istället.. Bara saker man gör i allmänhet.. Pinsamma fyllesms, man vet att man skickat dom, men innehållet i dom minns man inte lika bra.. JOBBIGT läge som fan..

Nej vissa saker man gör på fyllan önskar man verkligen dagen efter att man aldrig gjort.. Mycket man ångrar, lite man kan göra åt det.. Sånt e livet.. Jag sitter och ältar skiten, men kan ju fan inte göra något åt det ändå.. Så deal with it! Är väl egentligen inte svårare än så..

Borde inte bry mig i å ha den där jävla ångesten idag, men jag är ju inte mer än bara människa..

Är sjukt seg nu, nästan lite illamånende å. Har då fan varit ur form hela dagen.. Huvva! En riktigt jobbig dag idag, men det är ju även självförvållat, men ack så jobbigt!

Nu ska jag nog se ett serieavsnitt, har bara int kommit på vilken serie ja ska välja än.. Sen ska ja nog fan hoppa i säng och avsluta denna jobbiga dag..

Så gottnatt då!

Hejda!


Jag hatar ångest!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0