Nå utmaningstjoffs ungefär sisådär..

Tre saker jag inte förstår:
  • Varför man lyckas göra skumma saker på fyllan som man sedan ångrar dagen efter kanske?
  • Karlar, dom kan va komplicerade.. Bara ja som märkt det?
  • Varför det aldrig kan få gå riktigt bra? Är det inte det ena så är de det andra..
3 saker som finns vid mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
  • En snusdosa.
  • Ett lypsyl.
  • Mobiltelefonen.

Tre saker jag gör just nu:
  • Slökollar facebook.
  • Skriver blogg.
  • Funderar å filosoferar.. Å Har ågren..
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
  • Skaffa barn.
  • Leva livet fullt ut!
  • Hmm, resa jorden runt kanske..
Tre saker jag kan göra
  • Överanalyser/Tänka alldeles för mycket.
  • Spela piano på gehör.
  • Skriva fort på tangentbordet kanske..
Tre saker jag inte kan:
  • Sluta älta saker.
  • Gå och lägga mig i tid.
  • Vara tyst.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
  • Magkänslan.
  • Vänners åsikter.
  • Skön musik!
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
  • Köra som ken Block!
  • Att inte dra slutsatser i färväg.
  • Att inte ha förutfattade meningar.
Tre favoriträtter:
  • Hamburgare.
  • Sallad med vitlöksbröd.
  • Grillad fläskfilé med bea och strips.
Tre personer jag utmanar:
  • Hellepelle
  • Sandra
  • Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0