Glögg!

Fan, igår kändes det som att de va fredag, heela dagen hade jag den känslan, jäkligt drygt! Men nu är det äntligen fredag! Såå, vad händer idag då tro? Försöker få Jens och vilja dricka lite glögg med mig nu framåt eftermiddagen, får se hur de går då. Blev ju som lite sugen på glögg! Men nähäpp, nu skulle Jens tydligen jobba så där försvann mitt glöggsällskap, jävla typiskt då! Haha!

Sen hoppas jag att få spendera lite kvalitétstid med min kära vän Sofie, någon gång framåt kvällningen. Idag är hon ju barnledig å allt, så då lär man ju kunna hitt på nå bus! :) Ut på spaning i vinterlandet kanske!

Såå, imorgon blire forum för hela slanten, hoppas på en sjukt kul kväll. Men kan int låta bli å känna att de kan bli småjobbigt å. Menar, de e ju som en bit dit, sen e de ju bra dyrt där. Men aja, nä nu ska ja int vara sån heller. Tar å öppnar spotifylistan å drar igång lite partymusic, bara för å bli lite taggad, bara en dag i förväg sådär! ;)

Äh, känner att ja bara svamlar ihop något här igen, tråkig ja e..



Puss hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0