Well hello there.

Kom precis hem från Bölausen, har suttit i soffan å myst framför en film me min kära Jenny "Sid" Kandel. Eller ja, suttit å suttit, ja låg då ner å tog upp större delen av soffan, stackars Jenny fick så sitta hon! Å ingen filt fick hon heller, för den roffade ja åt mig. Hihi! Elaka jag! Även så var det en riktigt kass film vi såg, minns inte ens va den hette.. Skulle ju handla om någon sjöjungfru, men tydligen va hon int en sjöjungfru? Eller ja jag fattade ingenting! Bajsfilm! Var ju någon känd skådis med så trodde ju att filmen skulle va hyfsad i alla fall!

Har även varit i stan tidigare idag med Sofie, blev lite lej på Lindex då allt gick så dåligt för mig.. Så ja å Sofie blev lite lej på varandra vilket gick över ca. 5 min efter då vi tappade bort bilen, hade liksom glömt vart vi parkerat. Så irrade runt på lillänges parkering en sväng, och till slut gick vi då bara å garva åt vår klumpighet! Även så öppnade dörrarna sig bara halvt när vi skulle ut från Lindex å ja mitt pucko försökt trycka upp dem, haha! Gick ju såklart skitbra me mina jättestora muskler! Eeeeey!

Vi var ner på stan också, hittade mig en tröja på stadium, ett linne på gina tricot och en t-shirt på H&M. Så nånting fick ja ju med mig i alla fall. Sofie letade efter ljusa jeans, vilket fan int va de lättaste att hitta kan ja säga.. Jäkla dåliga butiker! Blev till å handla lite snus och annat onödigt på Maxi också, sen pizza från Spader Kung, och sen hemfärd.. Trevlig dag trotts att man inte är ett stort fan av att gå på stan. Jag är den som får sjuk beslutsångest å. Trodde ja skulle behöva flytta in på Stadium då ja int kunde bestämma mig för vilken färg ja skulle ha på tröjan. Svart eller grå, ja menar, hur jävla svårt kan de va?! Jo skitsvårt om man heter Angelica Jansson, jovars, lite patetisk e man ju! Haha!

Hmm, imorgon tror jag att de blir jobb för mig på dagiset, 10.00-17.30. Känner mig inte jättepepp på det just nu, men e ju kul där så släpper väl imorgon när jag kommer dit! Sen är det ju pengar också, så varför klaga? Hmm, förresten, nu skulle jag ha hittat mig någon bra film också, ingen som har nå förslag på en grym komedi?? Please, tell me!

Fasen, ja känner mig lite förvirrad, tror inte ens ja borde göra de. Men likförbannat gör jag det ändå! Silly girl!





Förresten, skickar med en härlig låt när ja ändå är här och kluddar!




Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0