Why do i even care?

Jag hatar att jag bryr mig! Så jävla drygt är det! Sanslöst! Jag fattar inte ett piss av vad som händer, noll kontroll! Damn it! Förresten, nämnde jag att jag hatade det?

Nä, som vanligt orkar jag inte längre skriva nånting vettigt här. Tappar lusten, tappar orken.. Händer inte så jävla mycket intressant ändå så, så ni missar inget! Vinterdepression på intågande tro? Tänk att ja tror nästan ja råkar ut för de varje år, därav att ja bara tappar orken och lusten för allt.. Såhär vare nog förra året å om ja int minns helt fel..

Ska äta lite mat nu sen får ja ta passaten och glida iväg nånstans, vette fan vart än, men de löser sig! Orkar bara inte sitta hemma nå mer nu, har varit hemma heeeeela dagen, det går inte för sig. RASTLÖS!

Feelings, what the hell is that?! And why? Tell me someone..




Bitterfittan har talat, hehe, nu blire käk sen brum brum!


Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0