You just have to wait!

Jobbat på dagis idag, gått bra förutom att ja känt mig lite klumpig och sjukt trött.. Trodde ja skulle somna sittandes när de vankades pusselbygge. Oj oj! Haha! Sen bjöd Jenny på käk och sen blev de lite filmmys till en väldigt dålig film. 500 days of Summer, den sög fan den. Inte alls rolig vilket ja trott, bara deprimerande dålig!

Nu tänkte jag att jag ska bädda ner mig i sängen och slå på en förhoppningsvis bra film. En sån där feel good film så jag får somna på bra humör. Känner att mitt humör är lite på nedgång nu, lite deppig känner jag mig. Nästan lite ledsen, vet inte riktigt varför. Kanske för att de känns lite som att de aldrig ska få gå riktigt bra för mig så ja bara väntar på nästa nederlag. Jag vet, jag låter patetiskt. Men så känns det just nu. Men, försöka tänka positivt brukar man ju säga. I will try it! Ska försöka sluta låta som någon jävla bitterfitta! :)

Hade ett litet samtal över sms med Sofie som fick mig att fundera lite, är jag på helt fel spår igen? Som alla andra ggr förr.. Jo kanske. Men när vet man att det är fel? Tänk om de kanske är rätt denna gång? Damn it! Kommer ingenstans med de här tankebanorna! Får nog sluta tänka en sväng. Sluta analysera allting!

Imorgon blir det staden en sväng på dagen iaf, ska träffa Madde lite. Trevligt värre! Typ ta en fika och surra skit eller nåt, e ju som grett de! Sen får man då se om man hamnar på någon avlägsen destination. Jaao, upp till bevis!

Nä som sagt, film vare ju nu ja! Är ju ledig imorgon så behöver inte bry mig om vilken tid ja somnar riktigt. Är ju som skönt de ibland! Så ska nog kolla på film tills jag somnar. Skönt!


Tänk att jag saknar dig fortfarande, saknar att kunna prata med dig. Det var så lätt att prata med dig. Kom tillbaka någon gång! Minns knappt när jag såg dig sist.





Puss hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0