Dangerous Zone.

Sov ju som sagt hos fröken Kandel inatt, somnade fan sent, sist ja kollade på klockan inatt var den 03.17. Huuuh! Tänkte sova till 10.00-10.30 någon gång men si de gick ju int som planerat. Vaknade av att telefon ringde 08.30, Sofie var den skyldige. Pratade med henne i ca. 50 min, så blev inte till å somna om för mig.. Men vad gör man inte för att hjälpa en vän i nöd! Allt för dig my lovely friend! Haha! 

Nu kom ja precis hem och ska till och se senaste avsnittet av Gossip girl och How i met your mother, skönt å lägga sig i soffan och kika på nå riktigt bra serier, så avslappnande, helt enkelt fullgrett!

Min syster och mamma står och målar väggarna här i köket, och min syster har fått psykbryt på lampan i taket. Och lampan hänger snett ovanför mitt huvud, var nära ja fick nåt i huvudet när hon slog till den.. Och de va många fantasifulla svordommar som hon fräste fram, riktat mot den oskyldiga lampan.. Tydligen på egen risk man vistas här inne nu! Bäst att vara tyst kanske, hur än gärna jag vill kläcka ur mig nå småelakt skämt.. Lär väl få penseljäveln i ansiktet.. Inte värt det helt enkelt..

Nä, kanske skulle sett dom där avsnitten nu, så blire till att hitta på nånting med Jenny sen igen! Även så kommer bror min hem en sväng om ett tag, och ja saknar ju han på veckorna när han e borta, tro det eller ej, nästan lite jobbigt att erkänna, men de gör ja fan! Så de blir kul! Ser ju han int så mycket på helgerna heller då man ändå int e hemma..

Nä, nu va de klart, nu ska ja slänga mig på soffan!



Smiiile!


Puss hej!




Kommentarer
Postat av: Syster

Det var en jäkla tur att du inte sa nått, då hade mitt humör varit på topp.... host

2010-10-12 @ 17:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0