So sick.

Jag är sjukling nu, buhuuu! Kom hem igår och hade 38,5 graders feber, tyckte ja mådde lite konstigt när ja va hos Jenny.. Var allmänt trött, lite fryssen och sen hade smärtan gått över till hela kroppen.. Och idag känner jag mig också blåslagen över hela kroppen. Till och med asset, haha..

Jag som hade velat varit på bilbingo idag, blir då visst inget av det då, typiskt! Hade velat vunnit lite pengar ju..
Får spela nåt annat tråkigt spel med mamma istället, typ keno eller nåt. Haha!

Tror ja e påväg och få feber igen, är väldigt fryssen igen, och ja har ändå mjukisbyxor och tröja på mig. Min bror springer runt i t-shirt och kallingar, och han verkar då inte frysa. Så är nog febern som spökar! :(

Vad fan ska man göra idag då?! När man e dömd till att sitta här instängd i huset och glo.. Vill se någon über bra film, men kommer inte på någon för tillfället.. Gaaah!

Förresten, igår kom jag på en utbildning jag verkligen skulle vilja gå.. En hunddagisutbildning. Tänk, måste ju vara skitkul att jobba på ett hunddagis, myspys! Så det är nånting jag verkligen skulle kunna tänka mig, tror till och med att dom hade kurser på det i stan.. E ju som grett då!

Nä nu orkar inte jag skriva nåt mer, nu ska ja leta upp en bra film..


Puss hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0