Medicin medicin medicin med desamma!

Mmm, fredagskväll, och de händer då inte mycket.. Riktigt lugnt. Hämtade ut medicin på apoteket igår, två stycken olika saker, i tablettform.. Satt och läste biverkningarna och blev skiträdd, satt bara och tänkte "Shit om det skulle hända då, TÄNK OM jag åker på någon biverkning" Sen nojjade ja mig nån timma innan de gick över.. 1 tablett/dag på ena medicinen, och 3/per dag på andra. Tror ja känner av de lättare biverkningarna ikväll då jag för en timma sedan fick hemsk huvudvärk och illamående, och sjukt trött.. Den här gången äre ingen inbillning.. Men men, kanske blir bättre sen!

Nu ska jag lägga mig och vila skallen och kolla på nåt serieavsnitt, så får ma si va som händer senare, om man hunnit somnat eller om de kanske händer nå skoj! :)



Smile!



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0