Work out.

Som vanligt är ja usel på att uppdatera, vet inte ens egentligen varför ja har en blogg, haha!
Har varit duktig å städat idag ja, bara skurva golv kvar, sen så! Skönt! Känns fortfarande lite konstigt att int jobba, ja som hade börjat fått en bra rutin på de! Men imåra blire banne mig litte jobb faktiskt, dom ringde imorse å fråga, skönt som fan!

Nu blire strax gymmet me Sofie, nice! Var skitlänge sen man tränade sist.. Först blev ja förkyld och sen tatuerade ja mig, så va nog en månad sist.. Skandal!! :P Tog å smygtränade lite med en av mina träningsdvd:er idag. Carmen Electras Aerobic Striptease.. Fan så jobbigt va de! :)

Nämen beach 2011 för mig å Sofie då, we can do it!!


Nä, får skriva mer sen!


Träning!



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0