1,5 månad kvar..

Ca 1,5 månad kvar till beräknat födelsedatum, börjar bli lite nervös faktiskt.. Har drömt konstigt i några dagar nu.. Inatt drömde jag att vattnet gick och min första tanke var "va?! nu redan, det e ju för tidigt.. H*n ska ju inte komma ut än!! Jag är inte redo för det här!".. Shit, många tankar nu när föräldraskapet närmar sig med stormsteg.. Att jag ska bli mamma känns helt overkligt.. Att det är en liten bebis som bor i min mage känns också helt sjukt trots kulan ja konkar runt på.. Kan nog inte riktigt fatta det förrän h*n kommit ut så jag får se det med egna ögon.. Haha!
 
Sen är det ju frågan när h*n behagar att titta ut, tidigare eller senare, ja de märks! :) 
 
Har bokat in mig på en frisörtid nu också för lite klippning och färgning av hår, kan ju va bra å hinna med innan bebis tittar ut.. 12 September var tidigaste tiden ja kunde få.. Så lilleplutt kan ju gärna få stanna inne tills ja gjort det iaf!! ;) 
 
Sitter å hänger lite på verkstan nu, känns så tråkigt å vanka runt hemma i min ensamhet.. Ska dock vara barnvakt åt Zeb så då blire väl hemfärd snart kanske å försöka komma på nånting å roa han med.. Tv-spel kanske? :) 
 
Såå va händer annars idag/ikväll då.. Ja lite målning av folkracebil tro ja, sponsorbiln må få sig lite ny färg innan morgondagens tävling.. Sen ska väl den och Billys 245:a fraktas in till stan ikväll också, men sen så kanske de kan bli lite fredagsmys också innan denna dag e slut.. Blir upp tidigt imåra då så man tar sig iväg på nån tävling.. Tänkte åka me Billy in å då må man väl kliva upp runt 6-7 för å va inne i bra tid.. Blir säkert skitväder med regn å rusk imåra också så det känns ju inte alltför mysigt.. Brukar ju tydligen va standard när det vankas folkrace i stan.. 
 
Nä nu ska ja börja röra mig hemåt med Zeb då, han verkar lite rastlös.. :P 
 
 
Hejsvejs! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0