En lite bättre dag idag!

Jajjemen, idag är det en lite bättre dag.
Mådde inte illa denna morgon i alla fall, så nu sitter jag på jobbet igen :)

Köpte nyss en twix och en sån här liten festis.
Såklart med min jäkla otur så märkte jag nyss att min festis saknade sugrör.
Varför?! Kunde jag inte fått en med sugrör, det e ju skitsvårt att dricka festisen utan ju :/
Man häller ju ungefär hälften på sig själv i princip.

Hmm, måste nog upp på coop igen ikväll eller imorgon kväll tror ja. Lite smådrygt.
Men ja, måste nog ev. ha orm mat tror ja. Kanske snus? Äh, jag vet inte riktigt.

Ska vara tillbaka i utbildningsrummet efter lunch. Dvs. 12.30.
Så nu innan lunch ska vi läsa ett utbildningshäfte.

Det heter:

Utbildningskompendium
Fakturafördjupning



Och är på 24 sidor.

Är det någon som är avundsjuk kanske?

Nej, skulle väl kanske ha börjat läst då...





Heeey, bara 17 dagar kvar?! Sweeeet!


Hejda


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0