Godare än det ser ut.

Japp, så kan man beskriva lunchen jag hade med mig idag.
Jag gjorde pasta carbonara. Det smakade som de skulle, men såg då fan inte ut som de.
Och okej, konsistensen va inte helt okej den heller, som potatismos efter ett tag typ.
Men smaken, japp den va som den skulle. Gött!

Då är det 22 min kvar tills jag börjar igen.
Tänkte bara fördriva lite tid här framför datorn.

Jag känner mig inte lika trött nu längre, men jag blir väl trött igen så fort jag kliver in i utbildningsrummet.
Där blir man trött kan jag lova!

Har inte kommit så långt i det där häftet, men det blir väl till att sätta sig och plugga
idag och imorgon och sedan hoppas på det bästa :)

Jag längtar som fan till helgen, det skulle kännas så skönt att kunna åka hem till Välje bara och ta det lugnt.
Visst skulle det ha varit roligt med julfesten också. Men det blir bättre att jag spenderar den tiden hemma i Välje istället.
 

Även så har jag två paket att hämta ut på ICA på fredag, Niiiice, då har alla julklapparna kommit.

Ska även retunera klänningen jag beställde. Den va inte som jag trodde helt enkelt.

Ska sluta skriva nu, börjar om ca. 10 min.


Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0