Ibland kan det gå åt helvete också.

Ja, och det gjorde det väl till en viss del nu här på morgonen.
Körlektion kallas det. Kl. 07.00 på morgonen.
Ingenting jag gjort förr, inte så tidigt i alla fall.

Jag kände mig väldigt ofokuserad, så det gick mindre bra kan jag lova.
HOPPAS att jag kan fokusera bättre imorgon!
Annars blir jag lej.
Orkar inte kugga en till, SKA INTE vara nervös! FÅR INTE vara det!!!
Men det kommer jag vara, hur mycket jag än försöker att inte vara de.

Och ni har inte hört en av de klara NACKDELARNA med uppkörningen  imorgon!
Jaa, den börjar 08.15.
tiidigt med andra ord, också ska jag ha en körlektion innan den också. Puh!

Min körlärare sa till mig att om jag känner att jag inte klarar av att köra upp
så tidigt på morgonen och när det är så mycket snö ute så kan jag ju avboka den.
Men ja, jag sa att jag skulle fundera på det. Blir nog så att jag kör upp ändå!
Annars blir det aldrig gjort ju.

Jag fattar inte?! Varför? När jag kör med mamma eller pappa i min bil går det ju
problemfritt. Allt funkar som det ska, jag gör i princip allt rätt. (vem vet, något småfel kan de ju va)
Men såfort jag sätter mig i körskolebilen så går det mindre bra.
Jag är inte helt säker på den bilen, gillar den inte så mycket.
Blir ganska osäker när jag kör den.
Jag har mer självförtroende i min egen bil, och mer förtroende för min bil dessutom :)
Kanske är det som är problemet då?! Jag vill ju köra upp i min bil, men det skulle aldrig funka.
Det är skit tycker ja!


Äsch får försöka att INTE tänka på det.
Och det kommer absolut INTE funka heller.

Om 6 minuter så börjar jag.

Hejda!


I don't wanna wait no more!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0