iiiiiit's friiidaaaay! och Prov...

Japp, fredag idag, riktigt sköööönt! Längtar tills jag kan sätta mig i bilen och köra hem till Välje :)

Även så har jag ett prov idag, ett certifieringstest (Hmm heter det så?) för faktura. Tydligen ett mycket svårt test om man ska tro allt man hör. Är väl en aning nervös, det ska väl erkännas.


Hungrig är jag också, och ingen lunch har jag med mig.
Kunde fan inte komma på vad jag skulle göra igår. Grejen var ju att jag skulle göra pyttipanna.
Det fanns ju en oöppnad påse i frysen. MEN... Det var ju en stor isklump av alltihop.
Måste varit mer is än pyttipanna. Kändes inte så bra så jag gav upp det.

Men det måste ju gå att komma på nå å käka idag.
Blir nog eventuellt pizza sen när jag kommer hem, så jag överlever :)

ÄVEN så missade  jag 07.40 bussen imorse. Eller jag tror den går då, kan aldrig lita på buss nr. 14.
Är osäker på om den går 07.40 eller 07.45. Idag gick den då tydligen 07.40 i allafall. 
Så jag måste ha missat den precis. Så fick stå och vänta till 08.00 innan nästa buss kom. 

KALLT kan jag ju lova att det var, tog en lång kofta och tights/strumpbyxor idag.
Dumt val. Men trodde ju inte att jag skulle behöva stå så länge ute och vänta.
(Hade ju såklart vinterjacka på mig också, så lite vettig var jag ju i alla fall Haha)

Önska mig lycka till på provet nu då, det kan jag verkligen behöva :)

Jag skulle nog behövt plugga på lite nu, så ska ägna min tid åt det istället.


15 dagar kvar idag!!! Jag får ont i magen... Shit...


Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0