Imorgon: Arlanda here i coooome!

Yees... Imorgon bär det av till Arlanda, kl 20.50...
Fy fan, är nervös. Har fortfarande inte packat någonting, försöker tvätta kläder. Har dock bara tvättat en maskin.

Kl. 20.05 ikväll är det precis 2 dygn kvar tills jag och Helene landar på Antalyas flygplats.
Jag kommer vara så sjukt trött då, kommer inte orka någonting. Kommer somna i bilen, på en gång!

Jag vill fan inte göra någonting nu, eller jo! Det finns en sak jag vill göra. Spela Guitar Hero - World tour!
Men tvn är ju upptagen, jävla skit! Får göra det senare.

Inte hittar jag min skinnjacka heller, fan... Måste ju ha den imorgon, antagligen hänger den i lägenheten.
Får väl hämta den imorgon då...

Ska ju in ca. 08.00 imorgon på rean, skit kul (INTE). Men jag måste införskaffa mig en handväska, schampo+balsam..
Och eventuellt något annat nödvändigt... (Antagligen inte alls nödvändigt, men skit samma... hehe)

 Även så måste jag leta rätt på en BH... fick BH+Trosor av mor min i julklapp, testade BH:n igår, det var ju min storlek, men nånting var ju int som det skulle. Den var alldeles för liten haha, kunde ju inte andas i den, plus att ingenting var på plats. Haha. Så måste kolla om jag kan hitta en likadan imorgon i en storlek större... Hoppas ju på de... Snygg va den ju i alla fall... Hehe


Var och hälsade på Sofie, Mange och Leo idag också :) Malin och Johanna var där också. Mycket trevligt!


Jaa, egentligen hade jag ingen lust att skriva blogg, men Helene tvinga mig till det. Och då har jag med andra ord.. Inget val! 


Men aja... Nu orkar jag inte skriva något mer...


Hejda! 


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0