KÖÖÖÖRKOOORT!

HELL YEAH!

- "Ja då var din körning godkänd"

- "Va är den ?!?!?"

- "Jaa, vadå tyckte du att det gick dåligt?"

- "Nääee, men jag trodde inte jag blev godkänd bara"



Så nu har jag körkort också!!
Hur jävla grett är inte det engentligen?!
Skit jävla bra enligt mig då.
Jag är mycket nöjd nu kan jag lova :)

Så nu kan jag äntligen köra runt i min älskade Sigma :)

Funderar faktiskt på att ta bussen hem till Välje idag och hämta bilen.
Då kan ju jag och bror min åka hem imorgon med min bil :D
Men isåfall får jag väl gräva fram bilen först.
Mamma sa att bilen var en aning översnöad, så det är väl bara att ta fram spaden då.

Sitter på jobbet nu, har lunch.

Men tänk, jag har körkort! Fan va underbart! :D  

Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer
Postat av: sandy

CONGRATZ :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D fan va grett

2008-12-04 @ 13:08:27
URL: http://swinberg.blogg.se/
Postat av: helle

GRATTTTTIS!!!!

2008-12-04 @ 15:01:09
URL: http://pisslisa.blogg.se/
Postat av: jenna

fan vad skönt att du klarade det! grattis :)

2008-12-04 @ 15:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0