Lillänge 23 December = Totalt kaos!

Ja på ett ungefär...
Var upp till lillänge på lunchen. Skulle på djurmagazinet och på coop...
Det var bilar överallt, köer, jaaa kaos!!!

Fy fan, Linus var snäll och följde med, så jag slapp uppleva kaoset själv.
Haha, hade jag gjort det så hade det väl gått åt helvete eller nåt :P

Detta är sista dagen innan julledigheten, fy fan vad skönt!
Tänk! Imorgon är det julafton?! Jag tycker inte det känns som att det är det.

Men jävla skönt med julafton, en massa god mat, kalle anka på tvn :) Haha...
Jaa, det finns en hel del fördelar med julafton!

På fredag tar jag tåget till Arlanda, det känns förbannat sjukt!
På lördag morgon går flyget, jag har nog inte fattat det än.

Äh, nu ska jag jobba!

Skriver kanske sen...


Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0