Lite komplicerat kanske.

Japp, en aning då.
Håller på med fakturautbildningen, blir galen på de här.
Så krångligt, och prov imorgon. Hur fan ska jag klara de då?
Får plugga på som fan ikväll, tråkigt :/ Men det måste väl göras.

Nu vet jag inte vad vi ska göra, gissar på medlyssning eller något i den stilen.
Tog nyss en kopp varm choklad, för att fördriva tiden lite, och för att ja va lite frusen tror ja :)

åh jag vill ha helg nu, hade gärna stannat kvar i Välje idag men var ju tvungen att gå på jobbet.
Kunde ju inte bara strunta i det heller, men nu vill jag hem igen. Men måste spara på bensinen.
Så jag får vackert vänta tills imorgon.

Idag behövar jag då, tack och lov, INTE åka upp på coop. Jävla bra de i alla fall. Har varit upp till lillänge måndag, tisdag och onsdag. Haha.

Min överhungriga orm vart ju glad igår när jag kom hem med mat till honom. 
Han åt upp den dirket. En mus alltså, fryst (upptinad då när han åt den). 
Men tror fan lilla Zigge fortfarande va hungrig, knepigt, han har ju ätit skitmycket nu. 
  
Äh, nu snart lär vi väl få nå order om vad vi ska göra hoppas jag :)


Tänk, det är BARA 16 dagar kvar!!!!


Hejda!



I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0