Lite rastlös kanske?!

Japp, sysslolös igen.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Har nyss ritat lite, funderar på att rita något mer kanske :)

Kan kanske visa lite av resultatet sen om det inte går åt helevete! Haha!

Käkade vegitarisk taco. Hah, de va quorn köttfärs (eller hur det stavas?) i tortillabröd med salsasås.
Ritigt gott faktiskt, men hade föredragit riktigt kött :)
Jag valde mellan det och grekisk sallad, handlade ju en matlåda på Mr Husman.

När jag väl är hemma så blir det nog hamburgare till Middag, fan va gött :D
Har ju riktig hamburgedressing så då gör man ju egna hamburgare hemma. Hehe.

Faan, blir lite små depp av att titta ut genom fönstret. All denna snö :/ I och för sig ska jag inte klaga.
Det börjar ju närma sig jul, och då måste man ju ha snö! Ingen jul utan snö... Faktiskt.
Tänk... Bara 24 dagar kvar till julafton nu, shiiit va tiden går fort!

Och jag behöver inte deppa över snön eftersom jag får slippa den i hela 2 veckor när jag drar till Turkiet :D
Det blir til att fira Nyår där också, satan så skoj!
Och det blir ju nyår två gånger för oss också, eftersom de ligger 1 timma före :)
Så det blir både i Svensk och Turkisk tid! Dubbelt så roligt :D Haha!

Näe, kanske jag skulle kollat om det kommit in några uppgifter som man kan sysselsätta sig med!


Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0