Nu har Sandviksfolket åkt hem.

Japp, jag skjutsade dem till tåget imorse.
Tåget gick runt 10.54 tror jag det var. Jag var sjukt trött imorse, vill absolut inte kliva upp.
Men Helene och Jenna stod vid min säng och försökte tjata upp mig. Haha!
Måste sett en aning komiskt ut, jag bara låg å svamla om en massa saker :) Haha!

Glömde ju berätta en liten rolig detalj från turen på Oleary's i fredags.

När vi var upp å dansa så kom det en kille som drog med mig en bit från Helene och dom på dansgolvet.
Han sa att jag va fin och frågade:
Du är inte singel va? Och jag svarade: Nej, det är jag inte.
Så räddar Helene mig, hon rycker tag i mig, håller i mig och säger till killen: Hon är min!
Han tittar på oss, flinar och gör tummen upp.

HAHAHAHA. Han trodde nog vi var ett par :P
Tänk så fel det kan bli ibland.

Nu sitter jag hemma i Välje, är fan trött!
Hoppas att jag kan somna i vettig tid ikväll!

Nu ska jag försöka lägga in någon bild från i fredags. Blev inte så många kort tagna men äh, va fan :)



Elia, jag, Jimmy och Gustav.



Jenna va på G! Hehe.



Kramkort också HAHA.

Helene fastnade dock inte på bild, kanske att hon gjorde det på min brors kamera som ligger i lägeneheten. Det återstår att se :)
Återkommer med de bilderna.

Dock så fastnade hennes fot på bild dagen efter:

 
Jag höll då fan inte med :)


Äsch, jag återkommer eventuellt med någon mer bild.


Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer
Postat av: H

nej det borde ha stått "tired saturday" ;b

2008-12-07 @ 18:27:28
URL: http://pisslisa.blogg.se/
Postat av: Angelica

HAHA ja de skulle de fan stått ju!

2008-12-08 @ 00:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0