SHUT UP and drive!

imorgon, ja då ska jag upp förbannat tidigt. :/
Ska in till stan imorgon, måste åka 07.00 kanske. Ska in på Elgiganten sen ner på stan. Elgiganten öppar kl. 08.00 imorgon. Och eftersom det är mellandagsrea så kommer det vara sjukt mycket folk :(

Men ja, skönt när man har det överstökat. Måste packa allt imorgon också, har tvättat kläderna nu. Så dom får torka över natten. Hmm, kom på nu att jag måste hänga den sista tvätten som är i maskinen nu, den är nog färdig.

Har bränt skivor nu som ska med till Turkiet, fan va segt det är att bränna skivor, men nu har jag ju det gjort i alla fall :)

Även så håller jag på att ladda Mp3:n... Ska försöka luska ut imorgon om hur jag får filmerna att funka på den. Fick med någon skiva tror ja med något program som ska omvandla formatet eller nå. Det märks i alla fall... Haha..

Ska nog försöka sova nu, som sagt blir det till att gå upp onaturligt tidigt imorgon, och eftersom jag ska köra så behöver jag all sömn jag kan få...

Hoppas jag hinner sova något på dagen imorgon, för sen kommer jag inte kunna sova förrän jag är framme i Turkiet, dvs. på Lördag kväll... FY FAN vad jobbigt....


Godnatt då!


Hejda!


I don't wanna wait no more!!!



Brum bruuum! Jag i min älskade Sigma :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0