Skitväder att köra i då kanske.

Ja fy fan, åkte till Välje igårkväll.
Orkade inte köra in igen igår så jag åkte in imorse istället.
Pappa åkte med samtidigt i sin bil (Han ska följa med min bror på ortopeden idag eller vad de va).
Jag var uppe runt 06.00 imorse. Åkte 06.30 någon gång från Välje.

Det var underkylt regn också och det var då allt annat än kul.
Stannade till vid Statoil i Myrviken, försökte få bort allt som fryst till på rutan för jag såg ju inge.
Pappa så åt mig att höja till högsta temperaturen i bilen och få det att enbart blåsa på rutan.

Jo, kul... Högsta temperaturen är 32 grader. Jag åkte med 32 grader ett X antal mil.
Hade vinterjackan på mig också. Fy faaan, höll på dö.
Sedan hittade jag en P-ficka som jag kunde svänga in på så att jag kunde ta av mig den förbannade vinterjackan.

Men hann in i tid i alla fall, men det var då fan inge roligt väder att köra i.

Nu ska jag läsa i mitt utbildningskompendium för fakturafördjupning.



16 dagar kvar... SHIT!

Hejda!


I don't wanna wait no more!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0