Snart kommer Sandvikenfolket! :D

Japp, Jag pratar alltså om Helene Winberg och Jenna Takanen! :)
Igår bokade de biljetter, så dom kommer vara på tågstation här i Östersund runt 19.30.
Jävla roligt :)

MEN... Dom insisterar på att vi ska gå på krogen. Jag orkar inte, är inte peppad i huvudtaget!!
Men har dock ingenting att säga till om när det kommer till Helene Winberg, så jag får helt enkelt le och se glad ut
och snällt acceptera det faktum att vi ska på krogen ikväll... Buhu.

Men det kan ju bli roligt också, hoppas då faaan på de!
Kommer väl bli att man går ut på Olearys.

Körde till jobbet idag också, dock inte själv. Min bror blev medtvingad, så han fick gå härifrån till busstorget å ta bussen.
Det är i och för sig inge långt. Han slapp ju betala buss :) 

Jag vågade helt enkelt inte sätta mig och köra själv imorse, haha. Känns ju så förbannat skumt redan att ha bara bror min med i bilen. Hur fan ska de då bli när man är helt solo?! 

Aja, kommer ändå tvingas köra in själv till stan sen ikväll. Ska ju hämta Helene och Jenna på tågstation runt 19.30 så då blir ja solo i bilen. Och i mörker dessutom, fan. Men det ska väl gå bra.

Imorgon ska vi dra hem till Välje och vara slöa. SKÖNT! :) Käka smörgåstårtsbitar. Fan va gott! 

Jag säger bara de, FY FAAAN va kallt det var imorse. Jag ville bara springa in i lägenheten igen, lägga mig under täcket och aldrig mer gå ut. och ändå var det bara 10 MINUSGRADER... Det kändes fan som 20. 

Hoppas min bror vill vara snäll och skrapa rutorna på min bil sen när vi ska fara hem, jag har århundradets dåligaste isskrapa. Den funkar fan inte alls, däremot kunde min bror med skrapan så då kan han få den äran att göra de :D
Han var snäll och skrapade rutorna imorse.

Jag har 30 min på mig i Välje, 30 MINUTER! Jag ska plocka ihop saker och äta..

Checklista:

* Klänning

* Locktång

* Hårtork

* Isskrapa


Hahaha, otroligt viktiga saker :)


Äh, jag börjar om 15 min, det betyder att jag ska sluta skriva nu.


Hejda!



I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer
Postat av: h

´mäh, det har du väl visste :) men du ska vara så envis jämt, se vad kul vi hade igår!! :D

2008-12-06 @ 15:09:53
URL: http://pisslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0