The Butterflies is baaack!

Hell yeah!
My butterflies in my stomach is baaack!
And it feels pretty goood!!!! :)


Bara 10 dagar kvar nu, det är INGENTING!! Tiden går så sjukt fort! Shit!
på lördag är det bara en vecka kvar tills jag och Helene drar till Turkiet! Wohoo!!

Jag kan ju säga det att jag gjorde pasta Carbonara nyss, och den blev sjukt god!
Helt perfekt vad jag kunde se i alla fall, och mycket! Så det blir en rejäl matlåda imorgon, perfekt! :D

Ska kanske hem till Välje imorgon, ska kika på en kalender som kom med posten nu.
Farfar ska få den i julklapp, jag gjorde den med egna bilder på postfoto.se
Hoppas den blev bra :)

Kollar på Scrubs nu, så sjukt bra! Det händer då alltid något roligt i den serien! :) Haha!

Äh, nu ska jag sluta skriva och hänga tvätten lite snabbt!

Hejda!




Saknar dig sötnos!


I don't wanna wait no more!!!





Butterflies :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0