Fredag i staden. Booriing...

Ja, jag blir i stan i helgen, vet faktiskt inte varför jag kom på en sådan dum idé?!
Men äsch, gjort är gjort, nu blir det bara till att härda ut det.

Sitter på jobbet nu, har luchrast... Idag har vi den sista utbildningsdagen...
Kommer kännas lite nervöst på måndag tror ja :)

Måste åka med bussen en bättre tid på morgonen... Den jag tar nu kommer hit typ 07.55
Jag börjar kl. 08.00... Det är på tok för kort tid... Får försöka lösa detta tills på måndag!!

Idag ska jag då fylla på min telefon med 50 spänn + att datorn kommer vara på plats i lägenheten igen!
Jippie!! Kontakt med omvärlden igen!

Nu har jag fått min ledighet också, det gick bra!! Puuh! Känner mig lättad :D
Inte så långt kvar ju, tiden går så fort!!!

Käkade med far min på Mr Husman idag... Shit vad mycket mat man får.
Jag tog en ost och skinksallad... Blev jäkla mätt, men det såg inte ens ut som att jag
hade rört maten, sånt e drygt... Det blir ju lite små pinsamt då när man ska lämna tallriken.
Personalen tror väl att man hatade maten! :/

Nu är det 6 minuter kvar tills jag börjar... Så ska sluta skriva nu!
Jag skriver mer när jag är i lägenheten igen :)


Hejda!

Min sötnos!

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer
Postat av: hellepelle

fy fan angelica, 36 dagar sen åker vi. waaaah :D :D :D känns som hjärtat ska sprängas när jag börjar tänka på det och när vi ser dom på flygplatsen. WAAAAAAAH!

2008-11-21 @ 15:24:33
URL: http://wintak.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hell yeah!!! Det går fan bra nu :) 36 dagar är ju i princip ingenting.. sweeeeet!!! :D

2008-11-21 @ 17:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0