Imorgon kl 20.05...

Då är det PRECIS en månad kvar... En månad kvar tills jag och Helene kliver av flyget i Antalya... Tiden går grymt fort!! Kommer ju gå på ett ögonblick, sen står vi där...

Jag kommer mellanlanda i Riga... Helene kommer mellanlanda i Polen. Vi kommer mötas i Istanbul.. Sen tar vi samma flyg därifrån. :D Sen åker vi vidare från Antalya till Alanya med bil...

Hur ska jag klara av det? Helt solo i Riga, inte precis något idealiskt... Men förhoppningsvis ska jag väl överleva det också. Men ändå, jag kan ju missa flyget och bli kvar helt ensam i Riga! Huh, hemska tanke! Då skulle jag bli livrädd kan jag lova!!

Om 5 minuter ska vi ha möte... Har nyss haft medlyssning på faktura också, de är lite småkul att sitta på medlyssning faktiskt :)

Äsch, jag skriver mer när jag kommit till lägenheten, för nu fanns det otroligt lite att skriva om...

Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0