Jag är en aning trött...

Japp, sitter här på jobbet igen... Kom hit runt 07.22.
Så då blir det bara till att vänta på att få börja jobba...

Trött är jag också, men det var väl inte heller något ovanligt! :)

Fick inte med mig nå lunch idag heller, smaaart av mig!
Får väl gå på Husman å handla med någon matlåda eller nåt sånt...

Det blir nog inte att jag beställer en kamera nu i alla fall... Jag väntar med det istället.
Utan jag ska försöka fokusera på julklappar, så man har dom klara sen...
Jag har redan köpt julpapper och snören å sånt så nu vill jag ju ha någonting att slå in också! Haha :)

Jag vill inte ha någon snöö!! Jag vill ha värme! Snö är bara mysigt på julafton.
Ja visst, fint att se på, men det är ju så förbannat kallt, så jag tycker inte att fördelarna
överväger nackdelarna... Okej, kanske lite då... Men bara på julafton...

Hmm, är fortfarande lite konstig i halsen, fortfarande lite hes och hostan är kvar :S
Fryser gör jag också, men det kan i och för sig ha med vädret att göra...
Kanske fortfarande är lite frusen sen jag stod ute och väntade på bussen.

Hoppas denna dator vill vara snäll med mig idag, igår va den då bara besvärlig!
Om 20 minuter ungefär får jag svaret...


Nu är det bara 32 dagar kvar :) Wihoo, jag längtar!

Hmm, jag borde övertala Helene att hon ska komma hit någon helg också!!
Ja det ska jag fan göra. Haha. Nu har hon inget annat val :)

Äsch, ska nog börja starta upp alla programmen nu!

Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0