På jobbet...

Ja, då sitter man här och funderar på va man ska hitta på..
Har lunch rast, ca 7 min kvar av den :) Haha..

Ikväll ska jag kolla på fotboll!!! :D
Om jag inte missförstått det så är det Sverige - Holland kl. 20.30 på kanal 9.
Mycket roligt!!

Vill ha tillbaka datorn till lägenheten nuuu.. Men den kommer på fredag... :)

Skulle ha frågat om ledighet också, antingen blir det lite senare idag eller imorgon..
Vill hur som helst få det undanstökat så snabbt som möjligt...

Jag känner mig trött, som vanligt... Vad är det med mig?! Jag tror bestämt att det är det
varma utbildningsrummet som gör mig trött...
Och alla grejer vi lär oss kanske, det verkar ju svårt.. Shit...


Snart helg igen, tiden går faktiskt fort nu!

Aja.. börjar om 2 minuter, så ska sluta skriva nu!
 

Hejda!


You are allways on my mind!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0